Odpowiedzi

2009-10-19T19:50:37+02:00
2 2/15
5 9/10
3 14/16
2 5/12
2 7/12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T19:51:49+02:00
4i1/3-2i1/5=13/3-11/5=65/15-33/15=32/15=1 2/15
9i1/2-3i3/5=9 i 5/10-3 i 6/10=95/10-36/10=59/10=5,9
7i3/8-3i1/2=59/8-7/2=59/8-28/8=31/8=3 i 7/8
7i1/6-4i3/4=7 i 2/12-4 9/12=86/12-57/12=29/12=2 5/12
6i1/4-3i2/3=25/4-11/3=75/12-44/12=31/12=2 i 7/12
2009-10-19T19:56:41+02:00
4i1/3-2i1/5= 65/15-33/15=32/15=2 i 1/15
9i1/2-3i3/5=19/2-18/5=95/10-36/10=59/10=5 i9/10
7i3/8-3i1/2=59/8-7/2=59/8-28/8=21/8= 2 i 5/8
7i1/6-4i3/4=86/12-57/12=29/12=2 i 5/12
6i1/4-3i2/3 =25/4-11/3=75/12-44/12=31/12