Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T15:51:39+01:00
E = 2a - przekątna rombu
f = ? - przekątna rombu
P = 3a²+ab - pole rombu

P = 1/2e*f
P = 3a²+ab
1/2*2a*f = 3a²+ab
a*f = 3a²+ab
f = (3a²+ab ) : a
f = 3a + b
Odp. Druga przekątna rombu wynosi 3a +b
2010-03-02T18:03:39+01:00
P=3a²+ab
k=2a
P=1/2*k*l

2a*l=(3a²+ab)*2
l=(3a²+ab)*2:2a
l=3a²*2+2ab:2a
l=6a²+2ab:2a
l=6a²+b

Jak będą jakieś pytania to wszystko chętnie wytłumaczę. :)
Co oznacza to l?
Źle zrobiłeś,ponieważ jest inny wynik(3a+b-prawidłowy wynik.Jula