Odpowiedzi

2010-03-02T22:42:44+01:00
1
a)V=2*10*0,5=10 cm³
b)V=(2√2)³=16√2 cm³
2
a)V=27=a³
a=3
b
a=5
d=a√3
d=5√3
c
d=6√6
d=a√3
6√6=a√3
a=6√2
V
(6√2)³=216*2√2=432√2
3
a*a√2=16√2
a²=16
a=4
4
V=2√2*2√10*3√3=4√20*3√3=8√5*3√3=24√15
Pc=2*4√20+2*6√30+2*6√6=16√5+12√30+12√6
c
(2√2)²+(2√10)²=d²
8+40=d²
d²=48
d=√48
d=4√3
Pprzek=4√3*3√3=12*3=36
b
d²+(3√3)²=D²
D²=48+27
D²=75
D=√75
D=5√3
5
V=a²H
26=2,5²*h
H=26:6,25
H=4,16
Pc=2*2,5²+4*2,5*4,16
Pc=12,5+41,6
Pc=54,1
6
a
2*1,6*3,7=11,84 l nie zmieści się
b
3*2*5=30 tak, zmieści
7
40 klocków
4x2x5
czyli:32 cmx16cmx40cm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T00:41:16+01:00