Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T16:43:20+01:00
- wszędzie dobrze ale w domu najlepiej
- Wolnoć Tomku w swoim domku
- Własny domek milszy niż cudze pałace
- Gość w dom bóg w dom
3 3 3
2010-03-02T16:46:26+01:00
Wszędzie dobrze ale w domu najlepiej ; nie ma to jak w domu; gość dom Bóg w dom ; Wolno Ci Tomku w swoim domku. nic mi do głowy innego nie przychodzi , mam nadzieje ze pomogłam :D
3 3 3