Odpowiedzi

2010-03-03T16:14:17+01:00
3.
a)
b)grzbietz oceaniczne,
c)rowy oceaniczne,
d)ryftu oceanicznego,
7.
a) tsunami,
b) podwodne trzesienia ziemi.
15 3 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:23:56+01:00
3.
a.zamiast jądro ziemi -wpisac wnętrze ziemi
b.zamiast powstają rowy oceaniczne-wpisac dochodzi do rozciągania litosfery
c.w wyniku zderzania płyt litosfery jedna z płyt podchodzi pod drugą
d.zamiast rowu-wpisac ryft
7.a.tsunami
b.podwodne trzesienia ziemi
ruchy mas skalnych
c.olbrzymie straty w ludziach
zalane obszary przy brzegach
8.należy projektowac obiekty na odpowiednich konstrukcjach
należ umocnic konstrukcje tam,tuneli
należy powiadamiac wczesniej ludnośc
23 3 23