Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T16:44:31+01:00
Czynię dobrze
Wybaczam innym
pomagam potrzebującym
Głoszę Słowo Boże
Czytam Pismo Święte
Naśladuję Chrystusa
Przyjmuje sakramenty
Czynnie uczestniczę w zyciu kościoła
Modlę się za osoby, kóre potrzebują modlitwy
Dziękuję Bogu, za to że obudziłam się rano i za cały przebyty dzien
Staram się żyć zgodnie z dekalogiem
Wierzę w Jezusa
Pogłębiam wiarę, przez uczestniczenie, np KSM (katolickie spotkania młodzieży), RAZ(ruch apostolstwa młodziezy) OAZA

mam nadzieje że pomogłam;)
2010-03-02T17:28:24+01:00
Czytanie bibli
chodzenie do kosciola
swiadczenie o bogu odwaznie
pomoc bkliznim
2010-03-02T21:34:00+01:00
Nie grzesząc oraz robiąc dobre uczynki rozwijam królestwo boże, ponieważ nikt nie cierpi przezmenie oraz daję dobry przykład innym.