Odpowiedzi

2009-10-19T19:51:42+02:00
|a-7|=3.
a-7=3 v a-7=-3
a=10 v a=4


|x-12|=15
x-12=15 v x-12=-15
x=27 v x=-3
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T19:51:58+02:00
A) Odległosc liczby a od 7 jest równa 3 można opisac za pomocą równania
|a-7|=3. Dwie liczby spełniają ten Warunek.Jakie??

|a-7|=3 <=> a=10 ∨ a=4


B) Znajdź liczby spełniające równanie |x-12|=15


|x-12|=15 <=> x=27 ∨ x=3
2 3 2
2009-10-19T19:54:00+02:00