Rozwiaż krzyżówki. Hasła-to dwie najwieksze potęgi na swiecie
1krzyżówka
1. Uczen Pana Jezusa, którego teściowa leżała w gorączce i Jezus ją uzdrowił.(5liter)
2. najstarsza pieśń Maryjna.(11liter)
3. zasady moralnego postępowania(7liter)
4. prowadziła trzech mędrców(7liter)
5. ojciec i syn i ... Świety, trójca Świeta.(4litery)
6. pogląd nie uznający istnieni9a osobowego Boga(6liter)

2krzyżówka
1. rozmowa z bogiem(8liter)
2. Bóg wyprowadził z niego Izraelitów(4litery)
3. stał przy żłóbku z wołem(7liter)
4. patron od rzeczy zaginionych - Sw. ...(6liter)
5. garść winogron(4liter)
6. świadomość własnej wartości, honor, duma(7liter)

3

Odpowiedzi

2010-03-02T16:36:09+01:00
O widze że religiaa ;D
tesz to własnie miałam

(1 krzyżówka
1.piotr
2 bogurodzica
3 dekalog
4 gwiazda
5 duch
6 adeizm

(2 kryżówka)
1 modlitwa
2 egipt
3 osiołek
4 antoni
5 kiść
6 godność

proszę
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:05:53+01:00
1 krzyżówka
1.Piotr
2 Bogurodzica
3 dekalog
4 gwiazda
5 duch
6 adeizm

2 krzyżówka
1 modlitwa
2 Egipt
3 osiołek
4 Antoni
5 kiść
6 godność
6 4 6
2010-03-02T18:06:11+01:00
1 krzyżowka
1.Piotr
2.Bogurodzica
3.dekalog
4.gwiazda
5.duch
6 adeizm
2 krzyżówka
1.modlitwa
2.egipt
3.osiołek
4.Antoni
5.kiść
6.godność
4 4 4