Odpowiedzi

2010-03-02T16:40:20+01:00
Ej! Mialam to samo ! ; ]
Tylko ze jest taka ksiazka i bogini ; ]

Daj mi znac czy to ma byc o ksiazce czy o bogini.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T16:41:22+01:00
Topos fortuny- rzymska bogini kapryśnego szczęścia. Utożsamiana z kobietą z zawiązanymi oczyma, o dwóch twarzach: dobrej (symbolizującej szczęście) i złej (przedstawiającą nieszczęście);
1 5 1
2010-03-02T16:42:32+01:00
Rzymska bogini niedobrego szczęścia. Utożsamiana z kobietą z zawiązanymi oczyma, o dwóch twarzach: dobrej.