Odpowiedzi

2010-03-02T16:40:47+01:00
Chodzi o to, że Bóg pomaga nam we wszystkich sprawach, dlatego jeśli jest na pierwszym miejscu, to wszystko jest na miejscu właściwym.
2010-03-02T16:42:21+01:00
Ta myśl mówi i przekazuje Ci wiedzę , że Bóg jest na pierwszym miejscu , gdyż wszystkim pomaga nikogo nie zawiódł . A wszystko na swoim miejscu to , że jest ład , porządek lojalnośc i uczciwośc .
To jest tak zwana metafora :)
Mam nadzieję ze pomogłam , liczę na Naj ;))
Pozdrawiam:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T16:44:12+01:00
To oznacza, że jeżeli w naszym życiu Bóg jest na pierwszym miejscu to wszystko jest w porządku. Jeżeli jednak inna rzecz zajmuje to miejsce to już jest trochę gorzej, ponieważ w naszym życiu najważniejszy jest Bóg i wszystko powinniśmy pod Niego podporządkowywać.