Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T20:22:10+02:00
Rola pasterzy w kościele polaga na uświadamianiu danej osobie istnienia Boga ,dlaczego warto wierzyć oraz jaka była historia kościoła . Pasterze kościoła są pośrednikami z Bogiem ,więc rozmawiając z pasterzami rozmawiamy tak jakby z Bogiem ,a naszym pośrednikiem jest taki jakby telefon.
2 4 2
2009-10-19T20:23:09+02:00
Na pasterzach w kosciele spoczywa obowiązek pomocy człowiekowi, aby pomimo trudności mógł on odnaleźć Chrystusa w swoim życiu i w pełni wejść na drogę wiary. Do szczególniejszych zadań pasterzy należy troska o formację kandydatów do kapłaństwa.
4 4 4