Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T19:59:20+02:00
4⁶ * 9⁵ + 6⁹ * 120 (4⁵*9⁵)4 + 6⁹*120 (4*9)⁵*4 +6⁹*120
kreska ułamkowa = kreska ułamkowa = kreska ułamkowa =
8⁴* 3¹² - 6¹¹ ( 8⁴*3⁴)3⁸ - 6¹¹ (8*3)⁴*3⁸ -6¹¹



= kreska ułamkowa
1 3 1
2009-10-19T20:03:38+02:00
4096 * 59049 + 531441 * 120
________________________

4096 * 1728 - 1771561


= 241864704 + 63772920 / 5306327 =

= 57.5987164002

Sam wymyślałeś? :-)
2 3 2