Ułuż pytania dotyczące znaczenia wybranych wyrazów lub wyrażeń. Następnie zaproponuj zabawne i nietypowe odpowiedzi na każde z tych pytań.
Przykłady :
- Jak nazywa sie syn optyka ?
- Synoptyk.

- Co to jest ciało niebieskie ?
- Osoba, której jest bardzo zimno.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T16:45:53+01:00
Je glony w akwarium?
Glonojad.

Byk po praniu?
Skurczybyk
2010-03-02T16:47:07+01:00
Co to jest łopata?
Ręczny przenośnik materiałów sypkich ;]
nie wiem czy o to chodziło ;p