Odpowiedzi

2009-10-19T19:58:05+02:00
# Euterpe – poezja liryczna, gra na flecie, przedstawiano ją z aulosem
# Melpomene – tragedia i śpiew, przedstawiano ją z maską tragiczną
# Polihymnia – poezja chóralna, pantomima przedstawiano ją zawsze głęboko zamyśloną, bez atrybutu
2009-10-19T20:01:17+02:00
Melpomene – tragedia i śpiew, przedstawiano ją z maską tragiczną

Polihymnia – poezja chóralna, pantomima przedstawiano ją zawsze głęboko zamyśloną, bez atrybutu

Euterpe – poezja liryczna, gra na flecie, przedstawiano ją z aulosem

podkasaną muzą nazywa się często operetkę.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T21:50:59+02:00
-Polihymnia – poezja chóralna, pantomima przedstawiano ją zawsze głęboko zamyśloną, bez atrybutu

-Melpomene – tragedia i śpiew, przedstawiano ją z maską tragiczną

-Euterpe – poezja liryczna, gra na flecie, przedstawiano ją z aulosem

-Terpsychora – taniec, przedstawiano ją z lirą i plektronem
2 3 2