Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T16:47:47+01:00
Http://www.gimnazjum.rabka.pl/dok_szk/jan_pawel_2/tomik.htm#Ojcze%20%C5%9Awi%C4%99ty! Tu masz pełno
1 1 1
  • pwz
  • Początkujący
2010-03-02T16:48:54+01:00

"Jan Paweł II Odszedł"
I zajaśniała gwiazda na niebie...
Wezwała go do siebie...
Zaprowadziła go tam...
Gdzie juz nigdy nie zazna ran.
Nie zazna..bólu..cierpienia...
Dostapi Zbawienia.

Opuścił Nas Ojciec...
Opuścił Nas Opiekun...
Juz nie usłyszymy Jego Głosu i śmiechu.

Nie da nam juz dobrych rad na życie...
Nie zażuci juz na nas mądrości odkrycie...
My o nim nie zapomnimy!
Zostanie w naszych sercach!
Był Jest i bedzie naszym oparciem i przyjacielem!
1 1 1