Najpierw napisze wiersz a potem zadanie do niego ;)

Ewa Lipska
Takie czasy
Idę podwórkiem.I nagle podbiega do mnie sześcioletni chłopczyk w poziomkach policzków.W ręce trzyma drewniany pistolet "Pif Paf!!"-strzela w moim kierunku.Potem chowa broń do kieszeni."Robota skończona" -mówi i odchodzi.Zawiadamiam rodzinę.Przyjaciół.Dzwonię na milicje i zgłaszam swoją śmierć.Ale wszyscy rozkładają ręce:
"Takie to czasy" -mówią.

OPISZ ZDARZENIE ZACZYNAJĄC SWOJĄ PRACĘ OD SŁÓW "IDĘ ULICĄ.i NAGLE ... (7,8 ZDAŃ) ma być podobnie napisane jak w wierszu tylko inna historia ...
POMOCY!!!!
z góry dziękuje ;*
Dam naj ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T16:52:53+01:00
Idę podwórkiem. I nagle zza rogu wybiega małe dziecko uciekające przed rozwścieczonym sąsiadem spod trójki. Rzekłabym, że to zwyczajny widok, gdyby nie fakt, iż chłopiec trzyma w ręku pistolet na wodę, którego to strumień niechybnie trafił psa staruszka. Nic więc dziwnego, że gonitwa zmierzała ku triumfowi chłopczyka z udanej ucieczki.
Idę dalej podwórkiem, niezmącona niczym. Mimo wszystko kocham to życie w mieście, które nigdy nie zasypia.


(Krótkie, ale miałam za to -5 bodajże. Polonistce przypadło to do gustu)
2010-03-02T16:57:54+01:00
Idę wraz z mamą do sklepu nagle patrze a ty biegnie mała dziewczynka w ślicznej różowej sukieneczce z małym pieskiem i wyciąga malutki kijek i mówi haha jestes pokonana i biegnie dalej zawiadamiam córke i dzwonie do męza i zgłaszam swoją śmierc i wszyscy rozkładają ręce tekie czasy mówią

licze na naj naj;*;) mam tą książkę słowa na start kim jesteś marta musiałowska;d?;d