Odpowiedzi

2010-03-02T16:57:47+01:00
Ryż
bawełna
cytrusy
kauczukowiec
herbata
proso
jęczmień
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:07:40+01:00
Grunty orne zajmują ok. 9,5% pow. kraju, łąki i pastwiska 42%; ok. 65% gruntów ornych jest sztucznie nawadnianych gł. w dorzeczu Huang He i Jangcy).
Rozpowszechniono systemy uprawy tarasowej zwł. w G. Południowochińskich).

Chiny są gł. obszarami uprawy pszenicy, kukurydzy, jęczmienia, prosa, gaolianu, bawełna ( wytwarzanie oleju ) i herbaty.