Odpowiedzi

2010-03-02T16:55:40+01:00
110 zł- cena kapelusza z piórkiem
110 - 100 zł- cena kapelusza
x- cena piórka

110-100=10 I :2
5
cena piórka wynosi 5 zł a cena kapelusza 105zł
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T16:55:41+01:00
Mialam to dzis na matmie
bedzie na pewno good ;p
cena piorka- x
x+100 - cena kapelusza
x+x+100= 110
2x= 110-100
2x= 10/2
x= 5
Piorko kosztuje 5 zl.
5+100=105 - cena kapelusza
Odp. kapelusz kosztuje 105 zl.


LICZE NA NAJ
ROBIONE Z NAUCZYCIELEM
2010-03-02T17:00:29+01:00
Cena. kap= x+100 =5zł + 100 zł = 105zł
110zł
cena piórka = x = 5zł


x+x+100 = 110
2x = 110 - 100
2x = 10 /:2
x = 5

Odp. Kapelusz kosztuje 105 zł, a piórko 5zł.