Cześć wszystkim.!!!

Mam mały problem.....Byc może dla nie których jest ona "śmieszny"
Ale informuje że mam tylko ____11lat____

No więc lepiej przejdę do rzeczy:

Potrzebuje podzialu na wody słodkie i słone; chodzi mi oto gdzie one występują....np.: Bagno- słodkie

Wyróżnie najlepsza odp.

Może być kopiowane z netu
(Nie ma to być opis co to jest woda słonawa. itp.)
Wiem że wiele wymagam ale licze na was

Z góry dzia ;*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T16:55:04+01:00
Wody słodkie :
- jeziora
- rzeki
- stawy
- deszcz
- para wodna
wody słone
- morza
- oceany
-__________
mam nadzieje ze pomogłam :)
pozdrawima :0
2010-03-02T16:55:05+01:00
Słodkie- jeziora, bagna, stawy, rzeki
słona morza i oceany