Odpowiedzi

2010-03-02T17:01:56+01:00
X^2-12x+32=0
delta = b^2-4ac
delta = 12^2 - 4*1*32=144-128=16
pierwiastek z delta = 4
x1=(-b-pierwiastek z delta)/2a
x2=(-b+pierwiastek z delta)/2a
x1=(-(-12)-4)/2=8/2=4
x2=(-(-12)+4)/2=16/2=8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:02:55+01:00
A=1, b=-12, c=32
Δ=b²- 4*a*c
Δ=(-12)² - 4*1* 32= 144-128=16
√Δ=4
x1= (-b-√Δ)/2a
x1= (12-4)/(2*1)=8/2=4
x2= (-b+√Δ)/2a
x2= (12+4)/(2*1)=16/2=8