Odpowiedzi

2010-03-02T16:59:29+01:00
W tych wiekach ludzie zaczęli zwracać uwage na kulturę. Zmienił się też sposób ich myślenia. Ludzie byli wrażliwsi na sztukę. Poza tym w czasopismach można było znaleźć ciekawe informacje na różne tematy. Na pewno też czasopisma udzielały ciekawych informacji na tematy tak jakby "na czasie" czyli z życia sławnych ludzi. Duże znaczenie miała tez zmiana wyglądu czasopisma. Zmieniły się okładki i zaczęły przciągac ludzi do siebie. Oczywiście napisz to ładniej niż ja ;p
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:03:11+01:00
*Zwiększenie liczby mieszkańców miast gdzie te czasopisma sprzedawano
*Po rewolucji przemysłowej drukarnie mogły zwiększyć ilość wydawanych czasopism i książek.
*Podniesienie się poziomu wykształcenia się społeczeństwa. Zmniejszenie liczby analfabetów, ludzie mogli czytać gazety bo to potrafili.
*Podwyższenie się stopy życia obywateli stać było na kupno czasopism.
12 4 12