Odpowiedzi

2010-03-02T16:57:44+01:00
Jestem wesoły.jest duzo słonca. Wszystko budzi sie do życia. Dni sa coraz dłuższe.
2010-03-02T17:00:04+01:00
Wiosna nie jest moją ulubioną porą roku. jednak ciesze się że juz nadchodzi, ponieważ wiem że zaraz po niej nastanie upragnione i słoneczne lato.
wiosną śnieg topnieje, ptaki wracają do Polski i wesoło śpiewają. czuje radość. Niedługo będzie juz ciepło i miło będzie chodzić na spacery, kąpać się w rzece :0
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:00:14+01:00
Gdy nadchodzi wiosna czuję radośc . Jestem bardzo zadowolona , że nie będzie już długiej mroźnej zimy .
Wiosna daje nam powdy do radości można wyjsc na dwór pograc w piłkę albo pobawic sie z przyjaciółmi , koleżankami , posłuchac spiewu ptaków . I w końcu , że będzie coraz cieplej .

Roslinki budzą się do życia .
Mam nadzieję , że pomogłam :))

Pozdrawiam :)
Liczę na naj ;)