Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2011-06-27T00:29:13+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).

mC8H18=96u+18u=114u

mC : mH = 96 : 18

mC : mH = 16 : 3

1 5 1
2011-06-27T00:44:18+02:00

m C8H18 = 8 *12u + 18 *1u = 96u +18u = 114u

m C : m H = 96 :18

m C : m H = 16 : 3

Odp.Stosunek masowy węgla do wodoru w oktanie wynosi 16:3.

1 5 1