Odpowiedzi

2010-03-02T17:07:58+01:00
WC dyrektorka - wicedyrektorka
gra w pingla - tenis stołowy
majca - matematyka
polaj - J polski
przyrda - przyroda
hista - historia
Dyrek - dyrektor
infa - informatyka
techmaniak- technika
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:10:22+01:00
Zwalam na party- idę na imprezę
zapodaj tekst- mów
nara ziomale- cześc
Krejzolka- szalona kumpela
ja pytole-Hhmmmmmmm
ciskaj- odczep się
przylutować ci- chcesz dostac
czaisz- rozumiesz
xd, lol,-śmieszne
nuu-tak

  • Użytkownik Zadane
2010-03-02T17:14:26+01:00
Nie wiem dokładnie o co ci chodzi no ale strzelam ;p
• nauczyciel
• historia
• wuef (w-f)
• polski
• angielski
• cześć
• pa pa
• dzień dobry
• do widzenia
• miłego dnia
• przepraszam
• proszę
• proszę pani/pana
• religia
• godzina
• która to godzina lekcyjna?
• dzień tygodnia
• jaki jest dzień
• nie wiem
• proszę panią/pana mogę podlać kwiatki?
• przepraszam mogę zetrzeć tablicę?
• nauczycielka
• biologia ;d
• chemia ;d
• informatyka ;)
• jaka jest następna lekcja?
• umiesz to?
• jedna druga razy pięć czwartych równa się ile??? ;p
• nie wiem tego!
• pożyczysz linijkę? plisss ;p