Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T16:59:18+01:00
Dziewczyna bezwiednie spojrzała na tablicę.
Chłopcy szykanowali Bartka, który miał lekką nadwagę.

proszę o naj :DD
6 4 6
2010-03-02T17:02:58+01:00
1.Szłam bezwiednie ulicą , kołysząc się lekko na boki
2.Są osoby , które szykanują niewinnych ludzi.
1 1 1
  • Agut
  • Początkujący
2010-03-02T17:04:35+01:00
1. Zdarza mi się bezwiednie lunatykować.
2. Wczoraj szykanowałem zwierzątko domowe.
1 1 1