Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:03:57+01:00
"Kolebka cywilizacji" to miejsce, gdzie narodziła się ludzkość. Jest to również miejsce, gdzie rozwinęła się jej kultura, pierwsze umiejętności. Kolebką cywilizacji można nazwać przestrzeń, na której tworzyła się i rozwijała kultura i nauka zachowana do dziś. Z takich miejsc czerpiemy inspirację i chęć do obecnego rozwoju. Historia "kolebek życia" pokazuje w jakim kierunku i w jaki sposób rozwijała się dzisiejsza cywilizacja.
23 4 23
2010-03-02T17:16:41+01:00
Stwierdzenia 'kolebka cywilizacji' rozumiem jako miasto, które pierwsze stworzyło cywilizację. Oczywiście od razu przychodzą mi na myśl starożytne cywilizacje, jak cywilizacja Sumerów czy Egipcjan.
Pozdrawiam ;D
26 4 26