Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:11:14+01:00
(a+2b)-(-4a+7b-3)=a+2b+4a-7b+3=5a-5b+3
-(-3a-13b-4)-(12b-3)=3a+13b+4-12b+3=3a-b+7
13a-(-2a+8b-7)=13a+2a-8b+7=15a-8b+7
4y-(-8y+12x-8)-(4y-2x)=4y+8y-12x+8-4y+2x=8y-10x+8
1½x-(-3/4x-½y+3)-(¼x+2)=11/2x+3/4x+1/2y-3-1/4x-2=11/4x+1/2y-5
2x-7y-(4x-3y)=2x-7y-4x+3y=-2x-4y
3a-7b-(-4a+8b)=3a-7b+4a-8b=7a-15b
48a-(-2a+8b+(4a+b)=48a+2a-8b+4a+b=54a-7b
1 5 1
2010-03-02T17:13:46+01:00
(a+2b)-(-4a+7b-3)=a+2b+4a-7b+3=5a-5b+3
-(-3a-13b-4)-(12b-3)=3a+13b+4-12b+3=3a+b+7

13a-(-2a+8b-7)=13a+2a-8b+7=15a-8b+7

4y-(-8y+12x-8)-(4y-2x)=4y+8y-12x+8-4+2x=12y-10x+4

1½x-(-3/4x-½y+3)-(¼x+2)=1½x+3/4+1/2y+3-1/4x-2=1,75x+1,75+0,5y

2x-7y-(4x-3y)=2x-7y-4x+3y=-2x-4y

3a-7b-(-4a+8b)=3a-7b+4a-8b=7a-b

48a-(-2a+8b+(4a+b)=48a+2a-8b-4a-b=46a-9b
PROSZĘ BARDZO!
1 4 1
2010-03-02T17:32:58+01:00
1) a+2b+4a-7b+3= 5a-5b+3
2) 3a +25b+7
3) 13a+2a-8b+7= 15a-8b+7
4) 4y+8y-12x+8-4y+2x=8y-10x+8
5) 1 1/2x + 3/4x +1/2 y -3 -1/4 x +2= 1x +1/2y-1
6) 2x-7y-4x+3y= -2x-4y
7) 3a-7b+4a-8b= -a -15b
8) 48a +2a-8b+4a+b= 54a-7b

Mam nadzije ze to jest dobrze, bo ja z tego ze spr. mialam 5:)