1.Was willst du werden ?
Ich will Architektin werden.
2.Wohin willst du am Wochenende fahren?
Ich will zu meiner Oma fahren.
3.Was willst du im Sommer machen?
Ich will in der See schwimmen.
4.Wen willst du besuchen?
Ich will Karol besuchen.
5.Wen willst du zu deiner Geburtstagsparty einladen?
Ich will Daria zu meiner Geburtstagsparty einladen.

Bardzo proszę o przetłumaczenie . Głównie chodzi mi o pytania.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:06:52+01:00
1.Kim chcesz zostać?
Chcę zostać architektem.
2.Dokąd chcesz jeździć w weekendy?
Chcę jeździć do mojej babci.
3.Co chcesz robić w wakacje letnie?
Chcę pływać w jeziorze.
4.Kogo chcesz odwiedzić?
Chcę odwiedzić Karola.
5.Kogo chcesz zaprosić na twoje urodzinowe przyjęcie?
Chcę zaprosić Darię na moje urodzinowe przyjęcie.
Mam nadzieję, że pomogłam, ponieważ z niemieckiego jestem dobra.....
Pozdrawiam;D
16 4 16
2010-03-02T17:14:07+01:00
Kim chcesz zostać ? Chcę zostać architektem .
Dokąd chcesz jechać w weekend ? Chcę jechać do mojej babci .
Co chcesz robić w lato ? Chcę pływać w morzu .
Kogo chcesz odwiedzić ? Chcę odwiedzić Karola/Karolinę .
Kogo chcesz zaprosić na swoje przyjęcie urodzinowe ? Chcę zaprosić Darię na moje przyjęcie urodzinowe .
1.Kim chcesz zostać?
Chcę zostać architektem.
2.Dokąd chcesz jeździć w weekendy?
Chcę jeździć do mojej babci.
3.Co chcesz robić w wakacje letnie?
Chcę pływać w jeziorze.
4.Kogo chcesz odwiedzić?
Chcę odwiedzić Karola.
5.Kogo chcesz zaprosić na twoje urodzinowe przyjęcie?
Chcę zaprosić Darię na moje urodzinowe przyjęcie.