Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:07:23+01:00
1. 6 y + 11 = x
2. 31 x - 3x do 2kwadratu
3 . 33 - 22 x
2010-03-02T17:08:08+01:00
-3(y-2)+4(y+2)= -3y+6+4y+8
5(x-y-1)-4(x+2)=5x-5y-5-4x-8
-2x(8-x)-5(x²+3x)=-16x+2x-5x²-15x
5(3-2x)-(4x+6)×3=15-10x-4x-6×3
2010-03-02T17:11:32+01:00
Równanie 1.
-3y+6+4y+8=y+14
równanie2.
5x-5y-5-4x-8=x-5y-13
równanie3.
-16x+2xkwadrat-5xkwadrat-15x=-31x-3xkwadrat
równanie4.
15-10x-(12x+18)=15-10x-12x-18=-22x-3