Moją miejscowością jest Grajewo, miasto blisko Białegostoku.Jego zabytkami są kosciół świętej trójcy oraz stary cmentarz.Choć jako dziecko lubię Grajewo to w przyszłości nie chciałabym tu zostać na stałe.
-prosze o przetłumaczenie tego , tłumaczenie z internetu nie zostaje uznane, z góry dziękuję

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:22:39+01:00
My town is Grajewo, which is near Białystok. Its monuments are a sacred trio church and an old cemetery. Although as a child I like Grajewo, in the future I don't want to stay here forever.
1 3 1
2010-03-02T17:26:09+01:00
My village is Grajewo, a town not far from Białystok. Monuments in this town: beautifull church and old cemetery. Althought when I was child, I liked Grajewo, in future I wouldn't like to stay here.

(PS. nie wiem jak przetłumaczyc św. trójcy więc napisałam, że jest piękny:):)