Odpowiedzi

2010-03-02T17:05:35+01:00
Mysle , ze tak. polska moze wydaje sie krajem agresywnym, pelnym nienawisci i zazdrosci, ale wystarczy się blizej przyjrzec zachowaniu ludzi dookoła aby dostrzec ile milosci ludzie sobie daja. kochajace matki, kochajace sie pary, pomocni nauczyciele ;d wbrew pozorom lubimy sobie pomagac i obdarzac szczesciem innych ludzi.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:07:25+01:00
Mysle , ze tak. polska moze wydaje sie krajem agresywnym, pelnym nienawisci i zazdrosci, ale wystarczy się blizej przyjrzec zachowaniu ludzi dookoła aby dostrzec ile milosci ludzie sobie daja. kochajace matki, kochajace sie pary, pomocni nauczyciele ;d wbrew pozorom lubimy sobie pomagac i obdarzac szczesciem innych ludzi.