Odpowiedzi

2010-03-02T17:05:29+01:00
Doradziłabym Ci sukienkę w kolorze zielonym lub białym
1 1 1
2010-03-02T17:06:35+01:00
Może coś z bieli ze złotymi dodatkami? zależy co lubisz
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:08:46+01:00
Najlepiej niebieski lub Fioletowy ;)
Do Twoich oczu bedzie genialnie PASOWAC...
Co do kształtu sukienka ,,bąbka,, jest idealna na twoją szczupla sylwetke
poniewaz jest ^dopasowana^ u góry a na dole szeroka :)
jesli masz szczuple nogi to krótka sukienka wlasnie taka jaką Ci
proponowałam wczesniej.
mozesz sobie zobaczyc w necie jak ona wyglada ;)))
Ale kolor niebieski lub fioletowy.... ;)
1 3 1