Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:05:18+01:00
Amylaza slinowa - trawi skrobie do maltozy w jamie ustnej
amylaza trzustkowa trawi malotze do glukozy w dwunastnicy
pepsyna trawi białko w zoladku
trypsyna i chymotrypsyna trawia bialko w dwunastnicy
lipaza trzustkowa trawi tłuszcze w dwunastnicy
2 2 2
2010-03-02T17:07:17+01:00
Ptialina-ślina
trypsyna lipaza amylaza-trzustka


W dwunastnicy czyli pierwszym odcinku jelita cienkiego ;]