Odpowiedzi

2009-10-19T20:10:15+02:00
Mysle ze moglbys opisac sw bozego narodzenia.. Choinka, oplatek, 1 wolne miejsce, sianko, koledy
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T20:22:11+02:00
Drogi (imię) !
Cotam u Ciebie? U mnie wszystko O.K.
Zbliżają się u nas św. Bożego Narodzenia, więc chciałbym przybliżyć Ci obyczaje tego święta. Cała rodzina spotyka się w jednym miejscu, przy jednym stole. Wszyscy dzielimy się opłatkiem, po czym zasiadamy do kolacji. Na kolacji jest wiele przepysznych potraw takich jak (wypisujesz co jest podane u Ciebie na stole). Kiedy wszyscy już zjedzą siadamy pod choinkę i rozpakowujemy prezenty. Bardzo lubię ten dzień, ponieważ(dlaczego?).
Mam nadzieję, że szybko odpiszesz.
Pozdrowienia, (Swoje imię)
1 1 1