Odpowiedzi

2010-03-02T17:08:35+01:00
Chiny - pekin
Mongolia- ułan bator
Japonia- tokio
Tajwan- tajpej
Filipiny- manila
Indonezja- dżakarta
Malezja- kuala lumpur
Wietnam- hanoi
Tajlandia-bangkok
Indie- new delhi
Pakistan- islamabad
Afganistan-kabul
Iran- teheran
Irak- bagdad
Arabia saudyjska- rijad
Turcja- ankara
Federacja rosyjska - moskwa
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:12:22+01:00
pekin
ułan bator
tokio
nankin
manila
dżakarta
kuala lumpurt
hanoi
bangok
nowe delhi
islamadan
kabuł
teheran
bagdad
rijad
ankara
moskwa
2010-03-02T17:13:57+01:00
Chiny - Pekin
Mongolia - Ułan Bator
Japonia - Tokyo
Tajwan - Taipei
Filipiny- Manila
Indonezja - Dżakarta
Malezja - Kuala Lumpur
Wietnam - Hanoi
Tajlandia - Bangkok
Indie - Nowe Delhi
Pakistan - Islarnabad
Afganistan - Kabul
Iran - Teheran
Irak - Bagdad
Arabia saudyjska - Rijad

Liczęna to naj.! ;D
Mam nadzieje że pomogłam ;]
Turcja
Federacja rosyjska