Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:08:12+01:00
1,5 dm to 15 cm
92 mm to 9,2 cm
1,2 dm to 12 cm
0,05 m to 5 cm

0,5 km [ kwadratowych ]
441 a = 441*100=44100m
6 dm [ kwadratowych ] = 600m
3,2 ha = 320a=32000m
(wszystkie metry to kwadratowe)
  • Użytkownik Zadane
2010-03-02T17:15:10+01:00
1,5 dm=15cm
92 mm=9.2cm
1,2 dm=12cm
0,05 m=5cm

0,5 km2=500000m2
441 a =44100m2
6 dm=600m
3,2 ha=32000m2
2010-03-02T17:15:58+01:00
1, 5 dm = 15 cb
92 mm = 9, 2 cm
1, 2 dm = 12 dm

0, 5 km [ k ] = 500 000 m [ k ]
441 a = 4, 41 m [ k ]
6 dm [ k ] = 0, 06 m [ k ]
3, 2 ha = 3 200 m [ k ]