Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:39:10+01:00
Bydło domowe, które jest głównym źródłem mleka oraz wołowiny.
Skóra krowy pokryta jest delikatnym meszkiem, którego plamy składają się na specyficzny wygląd zwierzęcia.Żywią się głównie trawą,koniczyną lub siankiem pochodzi z Kanady lub argentyny i krajów amerykańskich

mysle ze pomogłam pozdrowionka
3 2 3
2010-03-02T17:41:53+01:00
Kura pochodzi z włoch. Zyje ona w środowisku które jest ciepłe i suche. lubi jeść ziarno.Jest to ptak różnokolorowy na czubku głowy ma grzebień czerwony umie latać częściowo gdy czuje niebezpieczeństwo
2 4 2