Odpowiedzi

2010-03-02T17:13:54+01:00
Najsmutniejsze byo to że umarł zawodnik Gruzji. Z wywiadów Justyny Kowalczyk wiemy, że trasy nie były przygotowane tak jak być powinny. Dla Polski to były bardzo udane IO. Justyna Kowalczyk ma komplet medali złoto srebro brąz. Adam Małysz dwa razy stanoł na podium z srebrem. Natomiast wielkim zaskoczeniem były panczenistki, które zdobyły brąz. Bardzo sie sieszymy bo zdobyliśmy 6 medali i od 38 lat ZŁOTO.
2010-03-02T17:17:38+01:00
Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2010 w Vancuver. Polscy medaliści:
-Adam Malysz; skoki narciarskie (2 srebrne medale)
-Justyna Kowalczyk; biegi narciarskie (medale złoty, srebrny, brązowy)
- Katarzyna Woźniak, Katarzyna Bachleda-Curuś,Luiza Złotkwska; łyżwiarstwo szybkie (brązowy medal)
Ośmiu zdobyło trzy i wiecej medali na Zimowych Igrzyskach Olimpijskich.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:19:49+01:00
Tegoroczne igrzyska odbyły się w Kanadzie w mieście Vancouver.
Najlepsze osiągnięcia udało się osiągnąć Adamowi Małyszowi i Justynie Kowalczyk.Adam Małysz zdobył srebrny medal za skok na dużej skoczni narciarskiej był to wielki sukces.Najlepiej spisała sie Justyna Kowalczyk która zdobyła aż trzy medale złoty,srebrny i brązowy.Złoty medal otrzymała za bieg narciarski na 30 kilometrów ! Srebrny medal za bieg w sprincie stylem klasycznym a brązowy w biegu łączonym na 15 kilometrów , jest dumą polskiej reprezentacji.