Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:09:45+01:00
Neurony to komorki nerwowe. zbudowane sa z dendrytów - wypustek nerwowych , perikarionu ciało komorki oraz dlugiej wypustki - aksonu

To podstawowe drogi nerwowe w naszym organizmie
Przeowdza impulsy nerowowe; moga przewdzic elekrtycznie i chemicznie impulsy.

7 3 7
2010-03-02T17:16:03+01:00
Neurony są podstawowym budulcem układu nerwowego. są odpowiedzialne za przewodzenie impulsów nerwowych
2 3 2
2010-03-02T19:57:58+01:00
Rodzaj komórek występujących w układzie nerwowym.składa sie z ciala komorki dendrytu neurytu dzieki istenienu wypustek mozliwa jest wymiana informacji miedzy komórkami nerowymi