Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:08:17+01:00
Zeby nie patrzec z gory na bezrobotnego
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2010-03-02T17:12:46+01:00
Aby nie oglądać swojego przyrodzenia, bo jest to również grzech.
Niektórzy księża onalizują się co jest karygodne, a szorty w pewien sposób powstrzymują go od tego.
1 3 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-02T17:13:18+01:00
Ksiądz jest tak jakby wzorem do naśladowania, to większośc z nas widzi w nim wcielenie Chrystusa najczystrzego i bezgrzesznego człowieka, który musi być wzorem dla innych. Obnarzanie się nawet pod prysznicem stawia go w takim świetle grzechu przed Panem Bogiem , ksiądz wie że Bóg na niego patrzy i parzy na to jak sie zachowuje. Dlatego dla czystości jego duszy powinnien brac kąpiel w szortach.
1 5 1