Odpowiedzi

2010-03-02T17:13:24+01:00
Pewnego dnia moja koleżanka potrzebowała pieniędzy , bo zabrakło jej na prezent dla koleżanki . Więc postanowiłam jej dołożyc . z tego powodu ona bardzo sie ucieszyła aż usmiech pojawił się na jej twarzy .

Warto sobie pomagac "
22 2 22
2010-03-02T17:16:51+01:00
Pewego dia pomyslałam sobie ze zrobie cos miłego dla mamy .gdy byla w pracy szybko poleciałam do sklepu i kupiłam jej kwiatuszka i namalowałam ładny rysunek.kiedy przyszła zapazyłam jej hebrbate, podałam jej kwiaty i rysuek .mama byłam bardzo zadowoloa ale nie z rysunky ani z kwiatkow tylko tego ze bylam dla niej taka dobara
101 4 101
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:24:14+01:00
Gdy byłem mały mama zabrała mnie do cioci , która pracuję w sierocińcu. Ponieważ mama nie mogła mnie pilnować bo musiała iść do pracy a tata też to zostawiła mnie u niej. Ciocia zabrała mnie do swojego miejsca pracy a tam spotkałem pewna dziewczynkę. Była smutna i siedziała sama na uboczu. Wszystkie dzieci się bawiły a ona nie. Nie mogłem pojąć czemu siedzi tak daleko od nas i się nie cieszy zabawkami, więc podszedłem do niej i spytałem. Ona zaś odpowiedziała mi ,że chciałaby mieć miły ciepły rodzinny dom ale nikt jej nie chce zaadoptować więc martwi ją to bo inne dzieci już otrzymywały takie propozycje.
Powiedziałem jej wtedy żeby się nie przejmowała i wzięła ode mnie mojego ulubionego misia którego akurat miałem ze sobą i za każdym razem pomyślała o tym co jej powiedziałem gdy zrobi jej się przykro. Od tamtej pory ona stała się weselsza a ja zdobyłem przyjaciółkę .
42 2 42