Odpowiedzi

2009-10-19T20:21:50+02:00
2675-107%
x-100%
267500=107x/:107
x=2500
2675-2500=175
odp.pensja pani joli wzrosła o 175 zł
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-19T20:23:02+02:00
100%+7%=107%

proporcja
107%-2675
100%-x

x=2675×100%/107%
x=2500

2675-2500=175

Odp. Pensja pani Joli wzrosła o 175zł.
5 4 5
2009-10-19T20:24:58+02:00
X+0,07x=2675
1,07x=2675 /:1,07
x=2500
2675-2500=175
Odp: Pensja pani Joli wzrosła o 175zł.
4 4 4