Odpowiedzi

2010-03-02T17:18:06+01:00
*Czołgi
*Samoloty
*Sterowce
*broń chemiczna
*karabiny maszynowe
*ciężka artyleria (nowoczesne działa)
19 4 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:21:46+01:00
W pierwszej wojnie światowej zastosowano wiele nowych rodzajów broni, np. samoloty, które latały dość wolno, czołgi bardzo powolne, wykonane z cienkiej blachy, ale budziły w śród ludzi postrach. Zastosowano także nowy rodzaj broni, którego dotąd nie używano i jest to wzbronione, a chodzi tu o tak zwane gazy bojowe, powodowały one poważne zatrucia, a nawet śmierć.
15 3 15