Odpowiedzi

2010-03-02T17:24:51+01:00
Na jednej z lekcji chemi nasza nauczycielka kazała aby do tablicy przyszła jedna osoba postawiła warunek jeśli żadna osoba nie przyjdzie wszyscy będą musieli pisać kartkówkę.Zgłosiłam się ja nic nie umiałam ale nie chciałam żeby cała klasa dostała jedynki bo nikt nic nie umiał.Podeszłam do tablicy i w pewnym momencie wstała moja najlepsza koleżanka i powiedziała że ona bedzie odpowiadać bo uczyła sie poszczególnych tematów.Byłam zaskoczona wyczynem Majki,niezmiernie miło mi było wrócić spowrotem do ławki.Majka odpowiedziała prawie na wszystkie pytania, dostała 4.Jest wspaniałą koleżanką.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:26:52+01:00
Pewnego dnia cieszyłam się z życia po prostu promieniałam. Chodziłam sobie po szkole i cieszyłam się życiem. Nagle podeszła do mnie moja przyjaciółka i powiedziała, że moje inne koleżanki mnie obgadują. Myślałam, że kłamie dlatego się na nią obraziłam. Później, gdy wychodziłam ze szkoły usłyszałam głosy moich koleżanek o których mówiła mi Karolina. Mówiły, że jestem głupia itp. Bardzo się rozczarowałam i nie miałam już dobrego humoru. To było najgorsze przeżycie jakie mnie kiedykolwiek spotkało, ale pozbierałam się i poszłam przeprosić Karolinę. Patrycja i Kamila już się do nas nie odzywały, a my do nich. Właśnie dlatego uważam moją przyjaciółka za najbardziej mi życzliwą osobę jaką znam.