Chodzi mi o napisanie jakiejs piosenki rymowanej o szkole z jajem , na bude(dzien wagarowicza). Tekst ma byc smieszny (zartobliwy) ma sie rymowac, po prostu ma byc brecht;d. Informacje ktore sa potrzebne gdyz przypominam ze to ma byc o mojej szkole i klasie;d. Liceum Dabrowskiego w Kutnie. Chodze do klasy 1B. No i trzeba cos wymyslic;x. Pozdrawiam ,daje najlepsza odpowiedz;PP

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:29:58+01:00
Nasza szkoła fajna jest, innym nie damy sie zmieść!
W Kutnie sami fajni ludzie, tacy po prostu na luzie...
1b super jest, kto zaprzeczy, ma juz w łeb!
My na lekcjach żartujemy a po lekcjach wariujemy.
Nauczyciele w naszym liceum wyrozumiali, dlatego my nie jesteśmy nieśmiali.
Jesteśmy hardcorami, takimi pozytywnymi świrami.
Na dzień wiosny my przed wami, chwalimy sie naszymi talentami.
Może nie jesteśmy poetami ale z pewnością świetnymi licealistami ;D

Liczę na to naj.! ;p
Mam nadzieję że się nada. Daj znać;]
;*Proszę
2010-03-02T20:51:18+01:00
No to tak nasze najlepsze liceum w kutnie
nie wychodzą z tego żadne kłotnie
wszyscy się tu lubimy
na wagary razem chodzimy
nasza 1b najlepsza jest oczywiście
nawet kiedy jesienią spadają liście
kochamy się jak rodzeństwo
na całe życie te koleżeństwo
a wychowawce mamy najlepszego
jeśli nie wierzysz przyjdź zobaczeć kolego ;d