Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-19T20:31:38+02:00
Suma
AuB=<2,8)u(1,10>=(1,10>=B
Iloczyn
AnB=<2,8)n(1,10>=<2,8)=A
Różnica A\B
A\B=<2,8)\(1,10>=zbiór pusty bo A zawiera się w B
Różnica B\A
B\B=(1,10>\<2,8)=(1,2)u<8,10>
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T20:39:56+02:00
A=<2,8) B=(1,10>
AuB=(1,10>=B
AnB=<2,8)=A
A\B=zbiór pusty
B\A=(1,2)u<8,10>
2009-10-19T21:40:21+02:00
A=(2,8)
b=(1,10)
A∨B=(1,10)
A/B=zbiór pusty
A^B=(2,8)
B/A=(1,2)∨(8,10)