Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:19:29+01:00
W cudzym oku źdźbło widzi a w swoim belki nie dostrzega. - chodzi o to, że człowiek wypatruje maleńkiego błędu u każdego, a nie zauważa swoich wad.
Kto pod kim dołki kopie ten sam w nie wpada. - Tutaj chodzi o to, że człowiek z nienawiści do drugiego człowieka, potrafi robić mu na złość , a wtedy to co wyrządził drugiemu, przytrafia się mu samemu :)
3 3 3
2010-03-02T17:19:51+01:00
W cudzym oku źdźbło widzi a w swoim belki nie dostrzega. <- chodzi o to ze jeden czlowiek widzi wady drugiego czlowieka swoich nie zauwazajac.
kto pod kim dołki kopie ten sam w nie wpada. <- chodzi o to ze jezeli robimy drugiemu czlowiekowi to co nam nie mile to sami opzniej ponosimy tego skutki
2 3 2