Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:24:12+01:00



1. przekonywałby . r. męski ;D tryb przypuszczający l .p
2.uznawałby. męski ;D tryb przypuszczający l .p
3.przekonywaliby . r.m l.mn . tryb przypuszczający
4. uznawaliby . r. m l.m t. przypuszczający
xdd ;DD ; p

5. przekonywałyby . r.ż l.mn tryb przypuszczający
6.uznawałyby.. r.ż l mn t p rzypuszczający
7.przekonywałaby . r.ż . t . przypuszczający . l.p
8 . unawałaby. r.ż t . przypuszczający . l .p
prosze naj ; DD xd ;p
67 3 67
2010-03-02T17:24:20+01:00
Lp rodz. męski przekonałby, uznałby
lm rodz. męski przekonaliby, uznaliby
lp rodz. żeński przekonałaby, uznałaby
lm rodz. żeński przekonałyby, uznałyby
155 2 155