Przetłumacz na język niemiecki
wycieczka
Na niemieckim poszliśmy na spacer.Po drodze rzucaliśmy śnieżkami do celu.Rozmawialiśmy co mamy robić na Dzień kobiet.Biegaliśmy,była wojna chłopcy na dziewczyny.Pod koniec spaceru mieliśmy chwilę dla siebie.Na spacerze było super.

3

Odpowiedzi

2010-03-11T15:59:09+01:00
Reise
Deutsch ging an Schneebälle werfen spacer.Po Weg zu celu.Rozmawialiśmy, was wir am Tag kobiet.Biegaliśmy tun, war der Krieg dziewczyny.Pod Jungen am Ende hatten wir einen Moment auf den anderen Fuß siebie.Na Spaziergang war super.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:19:36+01:00
Reise
Deutsch ging an Schneebälle werfen spacer.Po Weg zu celu.Rozmawialiśmy, was wir am Tag kobiet.Biegaliśmy tun, war der Krieg dziewczyny.Pod Jungen am Ende des Wegs hatten wir einen Moment, um siebie.Na Spaziergang war super.
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T16:44:10+01:00
Reise
Deutsch ging an Schneebälle werfen spacer.Po Weg zu celu.Rozmawialiśmy, was wir am Tag kobiet.Biegaliśmy tun, war der Krieg dziewczyny.Pod Jungen am Ende hatten wir einen Moment auf den anderen Fuß siebie.Na Spaziergang war kühl.