Błagam pomórzcie !!!
Zadanie 1
napisz list do dyrektora szkoły z zapytaniem o możliwość utworzenia sekcji biegów przełajowych w szkolnym klubie sportowym
zadanie 2
Napisz list do koleżanki opisując swoje ferie (wymyślcie coś)

Daje najjj

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:24:57+01:00
ZADANIE 1
Dzień dobry
Tu .....[Paulina]
Chciała bym Pana serdecznie prosić o utworzenie sekcji biegów przełajowych w szkolnym klubie sportowych. Jest duzo zainteresowanych.
Z góry bardzo dziękuje
Do widzenia
PAULINA

ZADANIE 2
Cześć, co słychać??
U mnie bardzo fajne. W tym roku ferie przeżyłam bardzo radośnie było naprawde fajnie.
W pierwszy tydzień ferii pojechałam z rodzicami do Zakopanego uczyć się jeździć na nartach.Bardzo mi się spodobały narty. Poznałam tam bardzo dużo ciekawych ludzi.
W drugi tydzień pojechałam na Słowacje. Są tam piękne góry, a ja już umiem jeździć na nartach! Teraz możemy z całą rodziną jeździć w góry.
A jak ty spędziłaś swoje ferie??
POZDRAWIAM I CAŁUJE
2010-03-02T17:45:20+01:00
Miejscowość,data


Draga Joasiu!

Na wstępie pragnę Cię pozdrowić mile i serdecznie. Piszę, ponieważ chcę podzielić się z Tobą moimi wrażeniami z ferii zimowych.
Wraz z siostrami Alicją i Agnieszką wybrałyśmy się na obóz narciarski. Było cudownie. Spędziłyśmy tam 10 dni. Miałyśmy szczęście,ponieważ
pogoda bardzo nam dopisywała.Nasz instruktor był bardzo miły. Nauczył nas jeździć na nartach w niedługim czasie. Mieszkałyśmy w pięknym pensjonacie , położonym niedaleko gór.
Szkoda,że nie mogłaś z nami pojechać.Bardzo Cię nam brakowało.Może za rok uda nam się wyjechać razem.

Gorąco pozdrawiam .......................
1 5 1